-

Home!

Hemma från nobellmiddagen! Det var faktiskt över förväntat, det var as bra! :)
Vi kom dit pratade runt med lite folk, och alla hade jätte fina kläder, det är så roligt att se folk uppklädda! :)
Sen åt vi middag i typ tre timmar eller något, vi satt och pratade och lte så.
Efter det delade lärarna ut nobellpriser till en i varje klass i en nobelluppgift i matte och en till en novelluppgift!
grattis alla vinnare, speciellt duktiga emelie och linn från vår klass! :)
När alla ätit upp och priserna var utdelade, så vad det dags för valsen. Det tog bara någon minut.
Någon minut senare sattes det på "dansmusik" och alla dansade och hoppade runt och hade skoj i typ 2 timmar!
yees det var väl min kväll.
Tack alla 8:or för en rolig kväll!
xoxo Ellen

såhär såg min klännign ut!
Nu ska jag sätta på en film innan jag somnar, godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0