-

i'm homee

hejhej :)
lite om kvällen då ;
åkte hem till linn vid 8, men typ gick direkt ut och mötte några från klassen. Promenerade till "discot", tänker inte gå in på detaljer om vad som hände, men det var iaf sådäär kul, dock var världen snyggaste där ett tag, ganska mkt, a, ni vet läskigt folk och så, men det var ändå en trevlig och dramatisk kväll! även förvirrande typ. Men Diana tkte det var kul iaf så d var ju bra!
Träffade även på lite folk man känner, trevligt!
Nu sitter jag iaf här hemma, ska la nog gå och lägga mig snart eftersam jag ska vara på gymmet strax efter 10 :( det är ju det hära 2 timmars passet imon! får la se hur det kmr gå..
Inga bilder togs ikväll, dock slänger jag upp lite bilder från veckan,
i tisdags när vi fick lucia fika :)
fick även en stor låda med choklad, tomteskum och grädd kola från ett företag :) här har vi dock tat ut hälften,
bakade även jätte goda lussebullar på Hkk!
kramar från eran Nicolettt!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vem är världens snyggaste du pratar om som var med på discot? :) fin blogg! kram <3

2011-12-19 @ 16:38:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0