-

resa

Jag är såå sugen på att resa, just nu känner jag att jag bara skulle vilja ligga på stranden och lata mig i en vecka. Är såå trött, speciellt idag. Vi skulle ju egentligen åkt 12 december, men sen så blev det problem med jobb o.s.v.Så det funkade tyvär inte. Men vi ska nog åka i vår :).

Men förutom solsemester på stranden i en vecka så hade mitt första val varit att åka till USA. L.A, New york, kanske miami, kanske åka till mer ut på "landet" ett tag. Jag skulle vilja SE usa. Inte bara som resa utan som land. För jag hade gärna pluggat där, eller varit där i nått år när jag blir lite äldre! Men då hade jag ju hälst velat se en del av usa i alla fall. Om jag skulle bo i usa hade jag nog valt L.A för det är ju så bra väder där. Det är nog det sämsta med Sverige, det jädra regnet 24/7, typ idag lixom? Nästan storm ju. Eller new york, för där finns det ju ändå årstider, och det finns ju många fördelar med det med enligt mig. Men innan jag åker dit gäller det ju att tjäna lite pengar, för det är ju inte gratis. England verkar ju också rätt mysigt. Jag får se vad som händer med mig, vart jag hamnar! Jag är riktigt sugne på en roadtrip i USA alltså! verkligen!

american nails

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0