-

Bloggss

Okey, eftersom det inte finns så mkt att blogga om då detta är ett tids inställt så kommer det här inlägget bli lagom tråkigt ;) haha
Iallafall, tänkte skriva upp bloggarna jag läser här då, kan ju vara bra ifall ni inte har nått att göra och vill läsa nån ny blogg ;)
  • Kenzas = grymt bra blogg,en riktig inspirations källa om mode! Hon har riktigt snygga kläder och hon är riktigt snygg!
  • Kissies = vet inte riktigt varför jag läser den bloggen, men den är ju ganska kulig ;)
  • Dessie & Paow = tkr dessie är riktigt snygg och rolig blogg att läsa ;) Paow är då inte lika kulig men läser den ändå :P
  • Tyras = Riktigt snygg tjej , med skit snygga kläder och det är kul att följa hennes liv eftersom att det händer så mkt hela tiden!
  • Nellieberntsson = riktigt söt ridtjej, sjukt mogen för sin ålder och har riktigt chill blogg! ;)
  • nicholaihollesen = kille i ridvärlden ;) skön & söt och uppdaterar väärsta niceigt ;)
  • dressyrmupparna & teamsl = ytterliggare 2 ridbloggar, riktigt duktiga tjejer som rider vääldigt bra,smaskiga bloggar ;D
Sen läser jag massa andra bloggar ibland lxm, men orkar inte ta fler :P
KRAM

Kommentarer
Postat av: L.I.N.N.E.A ♥ Photography

Dagens blogg på min blogg!:D Skulle vara roligt om du ville vara med!:D



SPAM ÄR TILLÅTET!



Förlåt om du inte gillar såna här kommentarer!

2011-07-15 @ 10:37:18
URL: http://nexttotheblueeyes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0