-

For the first time

tjenare gubbs! hahaa ne men kom precis hem från en liten ''släkt träff'' med mina gosiga kusiner i öjersjö! toppen kul va det! jag och mina kusiner och min brosh fyller år typ alla på samma gång liksom jag fyller den 8 juli min godis kusin ulle fyller typ den 2 min bror den 15 och min andra kusin den 17 eller något så att vi brukar ta och fira tjejorna en gång och killarna en annan gång faktisk toppen bra tycker jag:) aja fick i allafall lite kläder smycken och så orkade inte ta kort på de så de får bli en annan gång!
Tänkte slänga in min första dagens outfit,,




; skjorta -?  klänning/tunika- rare  skor- tommy hilfiger



puss D!


Kommentarer
Postat av: Nico

Snygg skjorta!!!!!

jag vill se vad du fått :D:D

2011-07-07 @ 11:52:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0