-

Förlåt!

rubriken talar ,, haha ne men jag vet att jag varit sjukt dålig på att blogga idag alltså,, varit i stan från typ 12 , men nu är jag iaf hemma! fick inte  med mig så mycket kolla mest , fick iallafall med mig lite hårspännen ett linne och lite annat men såklart glömde jag köpa det jag åkte in för värmeskydds spray! Stupid  me! aja får ta de någon annan dag! var btw där först med en kompis men så gick hon typ vid 2? för hon skulle träna, så då kom min mamsi in och så gick vi och kika lite:) aja kan ta kort på linnet imon för då fylller jag ju år!!!!!  Grattis till mig! blir nog att packa lite och så snart åker ju på måndag, aja lovar jag ska bli bättre på att blogga! åh just de glömde kameran hemma så det blev inga bilder idag jaja STÅ UT liksom !


Bild från skolavslutnings dagen,,



haha bara för att jag är så snäll får ni en bild från typ förra året  eller förr förra året på Liseberg med jossey och Filley! haha Puss puss D


Kommentarer
Postat av: Anonym

Känns ju underbart att man är snygg även på andras bloggar ;)

2011-07-10 @ 17:29:07
URL: http://intefilles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0