-

Hemma!

Hej igen! saknat mig ?:D haha det  var verkligen ett tag sen nu ,, Förlåt men jag har helt enkelt inte haft tid det har hänt så mycke saker, personliga saker u know!


Men jaja, nu kommer jag blogga mer tror jag? Idag har det inte hänt så jätte mycket  var ute med en kompis båt bada och så vädret var ju inge vidare men haha ändå bada vi i typ 2 timmar haha ne men ett bra tag bada vi! Sjukt kallt i vattnet alltså,hoppa från hennes båt eller a jag blev knuffad i som vanligt,, kul hahaa tvek! här kommer lite bilder -->




skojigt värre aja sen vid typ 6? åkte jag och päronen till familjen Hagman och grilla haha ! de va också sköööj!  haha jag och emil kolla på typ 5 filmer haha bla, ´ciao bella och never say never :D haha Justin bieber är så jävlaa het! 

När vi kom hem typ 12? aja då iallafall kände jag mig lite tvingad till att släppa ut min hamster en stund så hon fick vara ute och röra sig lite ! MIn hamsteer är typ Bäst hon kan klättra upp imin säng utan att jag hjälper henne? hur sjukt ! hahaa!  Min hamster heter Bella Montazami fredborg ahaha skojigt va ? hon är typ 1 år och är en korthårig guldhamster haha intressant?! nja inte så men aaa nu vet ni,, och bara för att ni undrar hade jag en långhårig guldhamster förut :D Ruben hette han !
 
Detta är bella

och detta var Ruben


bloggar imon puss hajj// D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0