-

Tyskland!

Hellu !

fölåt för att jag inte bloggat men har inte haft tillgång till nätverk fören typ nu för tyskarna fattar ju inte vad jag mena! IDIOTIN FLÖDAR HÄR! haha ne men nu funkar de iallafall!:) Just nu sitter jag på ett hotell rum i Hildesheim, vi kom typ hit vid 5 och sen gick vi ut och åt ! lite sallad och wiener schnitzel blev de :) gott som satan i gatan ! varit här i aa 5-6 timmar och pappa har redan failat sönder! kommer nu att berätta vad som hände bild får ni imon ;) hhaa iaf han gick in i duschen och så var det en ganska hög kant och skjut dörrar och på något sätt lyckas han bryta dörren från den där dörrkarmen så att hela glas dörren faller in i duschen ahahaha ! skratta jag eller haha jag dog! :D ahhaa hörde bara att allt braka ihop och där stog han med hela dörren i famnen och en fot som blödde hahaha ! jisses vad jag skratta :D!

dagen började med  att mamma väckte mig vid halv 6 och började tjata om att jag skulle gå upp och packa ner filmer och allt de där sista,, det var ett världskrig hemma haha seriöst helt sick! sen åkte vi iväg vid halv 7 och tod båten över till danmark och sedan till tyskland och sedan ner till hildesheim  då! stannade och fika lite på vägen och så,, lite mysigt sådär! aja det slutade med att jag märkte att jag både glömt keps glasögon filmer mm ! så jag satt och surade från tysklands båten till hit då haah,, aja sån är jag, lev med de liksom!

Dagens outfit;



; shorts: tessie blus: ´Lise sandahl skor: tommy hilfiger Väska: Gant


jupp, imorrgon åker vi vidare ner till Österrike kanske vet faktiskt inte, vi får se :) jag kommer bli bättre på att blogga när vi har kommit ner till Italien!

puss Haj! D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0