-

-s,nrj

Heej!
Hemma från Julbasaren nu. Köpte ingenting!!!! :( Trodde fan dem skulle ha typ julgodis och sånt men nää inte i år.
Det var iaf skit tråkigt att stå vid gissa skumtomte grejsen.
Försov mig dessutom, skulle träffa diana 10:55 oså vaknar jag 10:35 hihi. 10:53 åt jag fortfarande frukost..
Åkte iaf till torget med mamma efter, skulle titta efter jacka och klack skor. Hitta inget av de,
Jag tror iaf att jag mådde så dåligt för att jag dricker så lite! Dricker oftast 1-2 glas vatten/dryck om dagen. Man ska dricka typ 10 glas. Hehe. Så jag ska börja dricka mer så jag slipper sånt här!
Orkar faktiskt inte dra till stallet idag, drar dit imon och fotar lite KM tror ja,
ska nog spela sims snart :) ååååhhh vill ha sims 3!
SKÄGG!! vafan . skit fult ju!
/nicolett

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0