-

19 nov

Hemma från stallet nu!
Åkte till stallet strax efter 10, gjorde lite sysslor och sen var jag med på en hjärt & lungräddnings kurs! :)
Det var lärorikt, dock håll jag på att somna :P Är ganska trött. Kanske får ta en Powernap,
Ikväll ska jag se på skräckfilm, men min skräck partner har ont i magen! Inte bra. Jag får tvinga henne att äta en tablett! :P
Imon vet jag inte riktigt vad som händer, ska väl till stallet senare på dagen.
Skulle inte vara helt fel att gå på hans spelning i stockholm! Men bangar,
blir ju svårt att få tillåtelse för det, sen är det ju inte lätt att åka upp och fixa någon stans att sova själv utan päron.
Sen skulle det nog inte vara riktigt samma sak, alltså, lika kul när det bara är "småbarn".
Väntar heldre tills jag fyllt 18, jag skulle inte pallat att vara omringad av massa som vart 1-17 år lxm. Även fast jag själv är 15,..
Dock så är ju inte Avicii så ful..... ;)
/nicolett

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0