-

breaking dawn!

Filmen var: GRYM!
Lätt den bästa film jag sätt på länge, den var spännande, fin, sorglig, vacker, bra , ja allt!
Nicolett satt och grät (hulkandes) söt, hahah, diana grät också. Jag ville gråta! Men jag kunde inte. Jag börjar lätt gråta om jag ser någon gråta, tårfyllda ögon, sorgliga moment, ja ni vet.
Eller om något är fint. Då börjar jag gråta lätt, började nästan gråta på bröllopet för det var så fint, haha. Alla var så fina.
Och Rob är såå snygg i denna filmen! ;) Värt att se den bara för det, hehe.
Så tveka nu inte att gå på den, REKOMENDERAS! :) Dom har ju sänkt till elva nu också så då behöver man inte ora sig för att komma in´om man är över elva!
efter filmen åkte jag hem, åt, var rätt mätt, men det var bakad potatis och fläskfilé och sallad så jag kunde inte motstå, hhhah.
Imorgon bli det vanlig dag i skolan idag, wiee...
vi hörs! kram E


dagens skjorta!

Kommentarer
Postat av: Anonym... Inte emelie i alla fall..

Jag vill att diana ska blogga mer!/ en söt tjej

2011-11-17 @ 07:22:27
URL: http://emeliepaulssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0