-

godmorgon!

Gomorrron'
Vaknade nyss, somnade vid 12 igår så sov ut mig idag då!
Igår blev det jätte spontant, skypa med diana 10 min senare var jag hemma hos henne, haha.
Vi skulle iaf göra kladdkaka. Vi faila, den ena blev skiit torr den andra formen var inte stängd bra så smeten läckte ut, tillslut åt vi smeten som var kvar bara. Då blev vi jätte ledsna.
Sen envisades diana om att titta på fucking åmål, så så blev det. Den var dålig.
Sen satte vi på hip hip hora, hann se 20 min sen drooog ja hem!!! :)
Var skit trött så gick och la mig bums.
nu borde jag egentligen sätta mig med hemKk men jag är såå lat när det gäller läxor. Sen ska vi skriva en novell i skolan på onsdag om svek, jag kmr faila stort vet fan inte ens vad jag ska skriva om! Sen tyska prov ochså,
JOBBIGT.
Egentligen borde jag vara i stallet nu, för KM är ju nu. Men mamma sover och jag glömde vakna i tid så min brorsa kunde köra mig påväg till jobbet. Jag missa den taxin! :( Så nu missar jag säkert hela KM. Då får jag plugga ist.
När jag fått bilderna från fotograferingen för några månader sen så kmr det nog ny header ochså! :)
/nicolett

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0