-

it was a busy day!

Hej på er! Hade fullt upp idag, vaknade lite försent segade lite så ja g kom lite dent till skola n men det gick bra. När jag skulle sätta på mig mina skor efter skolan så märkte jag att den ena var sönder. Great. Mamma.hämra mig så åkte vi tiill ica i alla fall. Sen åkte vi hem lämna grejerna , hann plugga lite. Sen stack vi iväg till torger en snabbis för att kolla på nya skor. Hittade ett par som var fina men dom fanns inte i min storlek . Så det blev inga skor. Efter det mötte jag upp pappsi och skulle åka ich kolla på tv. Vi hittade en fin som jag ska ha på mitt rum så det köpte vi:) köpte även en blueray spelare och usb, och nån kabel till tv:en haha. Sen åkte jag hem och åt och duscha och nu ska jag plugga lite innan jag ska sova. Mobilbloggar , så kan inte ladda upp bild. Ja, det var min dag. Hur har eran dag varit?:) kram och godnatt,ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0