-

Nothing Can Beat Us Thrue Anything, But Anything Can Beat Us Thrue Something

Åhhh ganska stolt kom på rubriken helt själv. WORD
:)
Pallade inte stallet idag, det var så dåligt väder och massa sånt så orkade faktiskt inte åka dit själv. Vilket var bra eftersom jag fortfarande pluggar, har pluggat sen 2 typ.
Imon ska vi skriva en novell i skolan, från 8.20 till 11 tror jag det var, efter det slutar vi! Så soft. Igentligen ska man skriva en desposition typ, men jag  orkar inte vet ändå vad jag ska skriva typ.
Imon däremot ska jag till stallet!
Nu ska jag plugga lite tyska glosor och så tar jag grammatiken imon, prov på torsdag nämligen :)
Jag vet inte ifall ni visste, men Avicii's riktiga namn är Tim Berg, jag trodde fram tills idag att det var 2 olika DJ:s!
Dessutom är han svensk, fast det visste nog dom flesta!
Ändå vad många svenska DJ:s det finns, kända alltså! Swedish House mafia, 3 st + Avicii! Fler kom jag inte på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0