-

tatueringar..

Jag tycker tatueringar är fint, med det beror dock på hur dom ser ut!
Jag tycker det är fint med personliga små, som inte sitter så ett så synligt ställe.
Men jag tycker dock det inte är så snyggt om man har jättestora tatueringar över hela armar och rygg o.s.v.
Jag skulle kunna tänka mig att tatuera mig när jag blir äldre, om jag är HELT säker på att jag kommer tycka om den hela mitt liv, något som verkligen påminner mig om något jag älskar. Eller som påminner mig om den jag vill vara/är. Men jag skulle inte kunna göra det för jag tycker det är snyggt tror jag. Eftersom jag har beslutsångest för typ allt och då kan det hända att jag ångrar mig, och det vill jag inte.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0