-

tävling avklarad!

Nu är jag hemma!
Banan var jätte fin, vi hade massa nya hinder typer så det var trevligt! Väldigt många startande var det, 1 klassen tog jätte långt tid eftersom alla hästar skulle bli visade hindena och så, så det tog typ 40 min extra. Sen i den andra klassen så hade jag 10 min på mig att rida fram, som tur var så gick han klassen innan så han var ju ganska varm!!! Vet inte hur jag skulle fixat det annars. Vägra på alla hinder inne på framridningen förutom 1, ute på banan hoppade han allt, tom Joker hindret som var typ 90 cm och jätte smalt! Så är hyfsat nöjd, dock var rundan typ fett ful ;)
Knäppte en massa kort så lägger upp några!
elleen
jag & gamlegubben! <3
haha fail
Sen kom Ellen med sin käpp häst Joppelina och hoppade banan! Felfri! Dock överskriden maxtid!!
mer bilder kmr nån annan gång det är sjukt segt!!
/nicolett

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0