-

thanksgiving m.m

Hej!
Jag har tyvär inte hunnit blogga för att vi har haft trettio gäster i helgen och typ 15 sov över, så det blev ju sena kvällar och så.

Men det var i alla fall, hela min släkt som kom, vi träffades först hemma hos oss på lördagen och sen åkte vi till min morbror igår och firade thanksgiving! :) Det var jätteroligt att träffa mina kusiner igen, vissa bor i stockholm och andra flera timmar ifrån göteborg och någon utomlands o.s.v. Så det blir ju svårt och få till attt alla träffas på samma gång! jag har nog inte träffat alla på samm gång sen typ för 10 år sen, se det var verkligen jätteroligt!
För en timme sen eller så åke dom sista hem, så det har varit fullt upp hela helgen!

 Imorgon börjar skolan igne :( Men det är bara sju veckor tills jullovet! :)
kram ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0