-

hej

Heeej
Nu är det lördag, inte riktigt nått att se fram emot eftersom jag måste sitta hemma hela kvällen, men nått posetivt är ju att jag mår bättre! :)
Var inne i stan idag med mamma en kortis, tittade lite på Garage sale'n som fiorucci och andra butiker har, tyvärr så fanns det bara fula grejer eller typ skadade kläder.
Tittade efter palladiumsen som jag vill ha, märkte att dem är små i storleken , och eftersom jag behöver inlägg ochså så var 41 för små. 42 fanns bara i killstorlek :/ Så fult med långa skor! Vill ha typ 39! Funderar iaf på att köpa 41an och ta ut dem gröna sulorna som finns i, då blir dom nog mindre! :) Sen så är dem ju grå/bruna & jag har ju svart jacka så det är ju inte så bra, men de funkar, märks lxm inte!
random bild
/nicolett

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0