-

heyy torka

Funderar på att börja med en sån här? Ska jaag? Det är ju svårt att komma på nått att blogga om!
Dag 1 - Om mig själv
Dag 2 – Min familj
Dag 3 – Det här åt jag idag 
ag 4 – Mina passioner
Dag 5 – Något jag inte gillar
Dag 6 – Min favorit bok / film
Dag 7 – Detta ångrar jag
Dag 8 – Den frisyr jag trivs bäst i
Dag 9 – Om jag skulle byta utseende med någon, skulle jag byta med…
Dag 10 – Det här får mig att gråta
Dag 11 – Min favoritsport
Dag 12 – Något jag saknar
Dag 13 – Mina favoritskor
Dag 14 – Något jag önskar att jag gjorde mer
Dag 15 – Något som är väldigt viktigt för mig
Dag 16 – En plats jag vill besöka
Dag 17 – Mina styrkor
Dag 18 – Min önskelista
Dag 19 – Favoritmotto
Dag 20 – Mina drömmar
Dag 21 - Min favoritårstid
Dag 22 – Min favoritartist
Dag 23 - Mina rädslor
Dag 24 – Om jag vann 10 miljoner
Dag 25 - Min drömresa
Dag 26 - 2 personer som är väldigt viktiga för mig
Dag 27 - Min favoritlåt
Dag 28 - Min favoritplats
Dag 29 - 10 saker jag vill göra innan jag fyllt 30
Dag 30 - Min högsta önskan

/nicolett

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0