-

höjden av lycka..

När man inser hur dålig man blir på skolfottot. Same shit every year.. Blev kass på alla. Man skulle ju säga massa jobbiga grejer. Klassfottot blev jag också jättedålig på har ju inte sätt nära men det ser inte bra ut..

Blir så arg.. hehe . Alla kommer ju se i ett år om inte mer. Många kollar i skolkatalogne liksom, så är jag jätteful. pinsamt. jaja nu ska jag inte vara sur!  nog om det ;P

Vi har i alla fall kollat på ressaaa :) är såå sugen på att komma bort till värmen i en vecka. Tror att vi kommer åka lite innan jul. Längtaar. Måste plugga nuu, kram ellen (har tyvär inga biler) det komemr när jag fått min dator, troligne på torsdag. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0