-

I´m back!

Hejsan! Nu är jag hemma efter en UNDERBAR helg! (Jag var på ridläger glömde nog säga det). Jag lärde mig jätte mycket.  Träffade vänner från i sommras, hade jätteroligt, en SUPERBRA ridlärare och hade det verkligen allmänt jättemysigt och bra! Har ridigt åtta gånger i helgen (red wille innan och efter jag kom hem också) var ju ute hela dagarna, (åt kl 22:30 i fredags,!)hehe så nu är jag trött, och det ska bli uunderbart och lägga mig i min egna säng och sova ut. Imorgon ska jag till tandläkaren! :O inte bra. Eller jo det är det ju egentligen, men jag gillar det inte.  Sen ska jag på halloween kväll. Har ingen läskkig outfit, eller jag har inte ens kollat på vad jag ska ha på mig. Men jag hittar väl på något! btw, hela helgen har det varit svinkallt, tycker jag. Det har blivit så mycket kallare och nu är det vintertid också. Det börjar bli kallare och vinter :( Snö och julen är iof jöttemysig, me ni november när det är kallt mörkt regnigt och blåsigt tycker jag inte om vädret i sverige. hoppas det inte blir en lika lång vinter som förra året! Nu ska jag kolla på film eller nåt! Jag gör nog inget mer inlägg så, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0