-

it´s fridaayyy

Hejsan!
 Jag har ju inte bloggat så mycket , har ju ingen dator. Men men, hade tänkt ladda upp ikv. men vad gör jag? jo jag glömmer ju kamera sladden så det går inte;P Massor med oufits kommer på tisdag tror jag! Men i alla fall. idag efter skolan sulle jag åka upp till stallet. Jag kommer till busshållplatsen, kollar i väskan. Vart är telefonen? Letar i hela väskan, hitter den inte! gaah. Ber en kille i min klass på samma busshullplats ringa. Hans telefon var urladdat, toppen! Så jag ser bussen komma, men jag får ju gå tillbaka till skolan. När jag är lite utanför skolan så kollar jag i jackfickan, vad ligger där om inte telfonen, typskit mig, hahhahh. Jaja efter att ha missat bissen väntat på nästa så åkte jag upp till stallet och red, gick super för den som undrar, hehe. Nu har jag kommit hem och ätit tacos! mums :)  Nu har jag bytt om till sköna mjukisbyxor, hoodie och t-shirt, det är precis vad jag känner för, bara sätta mig i soffan i sköna kläder och dega, haha :) Har ont i huvudet också så det passar ju bra! Kanske blir step up, någon som har sett den? Ganska bra! :) Imoron ska jag nog hitta på något med min syster! Trevliggt! Ha det bra! :D


Channing tatum som spelar i step up är  btw rätt snygg! haha
Hjedå kram ellen

Kommentarer
Postat av: Emelie

Rätt snygg? Han är gaalet snygg, ps. Jag är så stolt över dig för att du uppdaterade! Hahah

2011-10-07 @ 23:50:31
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0