-

Lättnad

Just nu känner jag inget annat än lättnad!
Har letat igår och idag efter min kamera laddare, i flera timmar, utan att hitta den.
Leta på alla otänkbara ställen, badrummet, garderoben, gäst&brors rum, köket, sko hyllan, sängen, soffan, överallt!
Utan att hitta den.
Så jag SMSa pappa och fråga ifall han kunde leta i Ungern eftersom vi var där förrförra helgen.
Nu ringde han och sa att han hittat den!!:D
Båda bra och dåligt! Nu slipper jag köpa en ny, men vill ju ha med den till Emelie's födelsedags partaj ikväll ju!
Kanske tar med den ändå, har pyttelite batteri kvar! :P
Men kmr iaf inte få min laddare förän nästa fredag! :(
igår,:P
XOXO
picolett

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0