-

lite planer osånt.

Hello!!
Jag vet att jag uppdaterat dåligt. Men har haft annat för mig. I helgen var jag somsagt och tävlade, antagliigen var det höstens sista tävling ute. Det gick okej. Jag sov över med nicolett, vi såg på film och åt och tjocka. hehe. Idag var jag i skolan som vanligt. Vi var på teater så vi fick sluta 1,5 timme tidigare (y). Efter sklan åkte jag upp till stallet och red. Nu sitter jag hemma och pluggar engelska till provet. Det ser ut som att det kommer att vara jättelätt, det ända man ska öva på är typ 2 sidor med oregelbundna verb, så det är super!längtar till lovet. Det  ska bli såååååhäääääääääär skönt, INGA LÄXOR! wiie. Är trött på att plugga varje dag. Förrutom vissa dagar på helgen dock. Längtar! På lovet så ska jag på läger, shoppa, vara med mina kompisar, träna, rida, ha filmkväll/ar och fira halloween och fira  thanksgiving med släkten. :) kram ellen

från tävligne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0