-

lördag!

Hej alla!
Nu  är jag hemma och ska alldeles strax titta på Gossip girl säsong 5's första avsnitt! Trodde aldrig att jag skulle kunna titta på GG på söndag kvällarna eftersom jag började på säsong 1 i Augusti/sep så det har bara tat mig 2 månader att se ca 100 avsnitt ;) Om jag hinner titta på 3 avsnitt idag så kan jag se GG på tv imon! :)
Iaf, mamma plockade upp mig hos diana halv 3, så åkte jag till stallet.
Igår så såg vi GG & Spirit och titta på gamla video klipp oså, imorse gjorde vi våfflor, sen hade vi super svårt för att bestämma oss för vad vi skulle göra men d slutade med att vi satte på hannah montana the movie ;)
Känner mig typ super tjock för jag köpte 1 kg godis till mig själv på 4gott...
Men det finns så sjukt mkt att välja på så det går inte att köpa lite! :(
Imon ska jag vakna typ 7.30 för jag ska tävla hoppning på stallet :)
.....
/nicolett

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0