-

sjuuuk & prov

heeej
vaknade inte för så länge sen, kl 11 ska jag vara i skolan, då äre svenska prov som gäller!
hoppas jag kan allt nu..
Sen plockar mamma upp mig, hem igen, titta på GG kanske? :)
får hitta på nått, ska ju vara hemma hela dan :(
det är så sjukt ändå, på söndag är det Lilla fridolf cup, som tur är har jag inte anmält mig, men VARJE år har jag varit sjuk på 1a omgången. Konstigt ändå? Varje år lixom. Bara på trailern. Dock har jag alltid gått ändå, hehe.
Skulle sitta i Cafét på söndag, kanske inte är så mysigt för folket som ska köpa om jag fortfarande är förkyld då? hehe, kanske händer ett mirakel så jag blir frisk till söndag! Ska ju baka , iaf :)
paddocken. hehe
/nicolett

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0