-

tröött!

Hej där!
Imorse vaknade jag tio i 8, gjorde mig i ordning och åt frukost, sen åkte jag till stallet,,
Vi byggde bana oså,
Startade sist så hade gott om tid,
Det kändes inte så bra på framridning, (jag hade kalle btw,) vi var typ i o balans, kom fel på massa hinder oså.
Sen så var det ett hinder som jag kände att vi kom jätte konstigt på, det blev omtramp, och han hoppar rakt Upp i luften och på nått sätt kommer över hindret, så jag typ hamnar på sidan, tyyp hänger runt hans hals, visste att jag aldrig skulle lyckas komma upp i sadel igen såå,, jag kastar mig av! Hahhaha shit vad kul det var! Så jävla snyggt var det ochså! Det var väldigt lerigt i paddocken, men jag landa ju på fötter (skillz jag vet), så fick jag springa efter pållen, haha
haha svin kul var det, skratta bara! :P
Sen ramla en till tjej av (danni), det var ochså jätte kul, hennes häst vägra, så hamnar hon framme vid öronen, försöker komma tillbaka till sadeln, hon hänger typ vid öronen ett bra tag, men sen så fick Saken nog, så hon tog ner huvudet och danni ba " neeeeeeej" så typ hamnar hon på händerna hahah det var as kul! xD
Inne på banan så vägra han första hindret, fick omtramp på 2 hinder, men sen resten gick bra. 1 person som blev felfri i våran klass, av 7 haha :p
Mamma har typ inga skills alls inom fotografering, så det här är tyvärr det bästa jag kan bjuda på!
/nicolett

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0