-

kläder!

Hej igen!
Innan så var jag duktig och körde på crosstrainern i 30-40 minute! ;D Sen åt jag middag, och duschade och så vidare. Missade topmodel. Spännande va? hheeh. Här kommer i alla fall bilder ! :DBörjar med outfits. 
shorts- vet ej/ linne- pull and bear/ kofta- h&m

jeans-crocker/skärp-lindex/t-shirt-gina tricot/kofta-kommer inte ihåg.
dom här två var från förra veckan btw

kofta-dkny/ jeans-cheap monday

blus/linne-h&m/ scarf-alame/shorts/vet ej. /knästrumpor-h&m tror jag

byxor-cheap monday/ linne-pull and bear / skärp - monki/ arband / bigue bougiou typ nicolett har skrivit i tidigare inlägg vad den heter , det är en affär i ungern i alla fall.

linne-gina crocker jeans

alla bilder är från typ två veckor tillbaks med lite mellanrum, hände ju att jag glömmer fotta och så.
andra bilder kommer snart!
kram ellen

Kommentarer
Postat av: Emelie Paulsson

snygg, snyggare, snyggast



bannnng

2011-10-12 @ 09:19:53
URL: http://emeliepaulssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0