-

why?

Igårkväll frös jag jätte mycket och det kändes som min mage skulle sprängas. Så jag kunde inte gå till skolan idag heller. Är trött på att vara sjuk nu. Vill bli frisk!!! Har missat pannkakor i bamba två gånger nu! bad. Vi får det ju typ en gång om året. haha, jaja, det gör inte så mycket. Idag kom skolfotona i alla fall. Blev inte jättebra men inte katastrofal i alla fall. Kollade dock åt fel håll på klassfotot. När mamma kom hem från jobbet köpte hon med sig godis och cola till mig! happy! :) (har redan ont i magen så det spelar ingen roll vad jag än äter, det blir inte bättre ;P) så nu är jag igång och pluggar lite! Matten klar! :) För er som vet att jag skulle ha godisförbud, så blev det inte, hehe. Men jag ska bara äta på helgerna, elelr i alla fall försöka. Vilken dag är det idag? Måndag!;P Jaja, jag är faktikst sjuk. Hoppas på att må bättre iimorgon, missar ju så mycket i skolan om jag inte går dit. Ikväll är det ju SHF, gött! :) Nu ska jag fortsätta plugga! Ha en bra måndagskväll! kram ellen

(y)

Bild från i sommras tror jag! :)

Kommentarer
Postat av: emelie

krya på dig goding! Äre magsjuka eller allmänt idiotisk magont? Mmm, godis! vi får skynda oss med hp kvällen för jag ska ge mig in på sockerförbjud snart ;) vad sägs om till helgen eller helgen efter? puss

2011-10-17 @ 19:53:00
URL: http://emeliepaulssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0