-

hellooo

HEJSAN!
Skulle ju göra ett tidsinställt till idag men glömde det!
Är iaf hemma från stallet nu, ätit och så. Hade teori idag, inget vidare kul..
Gjort teknik läxa och nu äre Gossip girl nästa! GG är för bra vaa ;)
Tredje gången serena & dan blev ihop nu, men nu äre slut för evigt!! :(:( Buhuhuhu.
I helgen är det tyvärr reklam som gäller för mig, sa ju att jag aldrig mer ska göra det men tydligen var det 2 v uppsägnings tid! Förra helgen var jag ju borta så nu blire sista för gott!
Dessutom så kommer det förhoppnings vis en ny header bild om ca 2 veckor, våran frriäänd Louise ska ta kort! Hon är jätte bra på att fota! :)
HARE
Mina vänner & ja vid skolfotot! :)
Hugs & kisses
/nicolett

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0