-

HEY BITCHEEEES

haahahhaha bitches. ahhaahah
sitter och lyssnar på töngaste låten TUNG!
La upp videon igår, serri ni måste lyssna!
Som sagt vare ju skolfoto idag, klassfotot HOPPAS jag gick bra, har serri ALDRIG blivit bra på nått skolfoto alls!
Stod bredvid ellen, 3 gången gilt:D hehe
Enskilda fotot känns som att det gick KASST! Hoppas verkligen inte att dom gör som förra året där man ser klass & enskild i katalogen. För jag blev typ nervös och kunde inte slappna av, tyckte det var pinsamt typ när han såg sättet "jag ser bäst ut på". Dessutom var han typ 19 fotografen. Tur är iaf att man får välja vilket av de 3 fotona man vill ha! :)
Glömde ta foto på min outfit :/
Eller nä kanske inte?
ääh vet inte.
Checkat gossip girl och lite plugg nu!
MINDRE SMICKRANDE BIIILD
KRAm
/nicolett

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0