-

hope

Sov 13 timmar inatt. Det behövdes med tanke på att jag sov 1 timme tor-fre .
Nu är jag snuvig och har massa slem i halsen men har ej ont. Som när jag hade öron flammis! :(
Hoppas Verkligen inte att jag får det igen. Var fan sjuk i över 1 vecka när det var super väder ute lxm!
Såg på en film i morse som mor hade hyrt igår. När vi lämna tbx den hyrde jag en annan, Fockers senaste filmen
typ. Köpte lite godis ochså. Jag som trodde att det räckte på ett tag med tanke på hur mkt man proppa i sig i torsdags ! :P
Kan inte åka till stallet, och skulle följt med på Div.2 tävligen imorgon men missar den! :'(
Hoppas iaf att jag blir frisk !!!
Kram / Nicolett

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0