-

Nicolett <3

Jag har känt nicolett i ungefär 6 år, hon är en asbra vän! :) Jag är jätte glad att jag har henne som vän.
Jag har gjort många jätteroliga, pinsamma, sjuka, konstiga grejer med henne. Och har otroligt många minnen.
Några minnen är när jag var i ungern, åkte buss i två dar, det var faktiskt mysigt!:) När hon var med i skåne hos min farmor:) Sälen, typ 2009? kanske ? Kommer inte ihåg riktigt. Det var i alla fall väldiigt kallt, men det var kul ändå. Alla mysiga sleppovers :) Alla fula bilder och videor. När vi skrattar så vi typ dööör. När vi nörda något tv spel med motorcyklar och nicoeltt vann typ 2000 gånger över mig,ahhah. När vi mickrade nutellaburken med aliminium och mickron typ sprängdes haha inte riktigt det började gnista o.s.v, när vi råkade toasta en elsladd så det elen stängdes av och det började också gnista, båda skrek åt den andra att dra ut sladden. hahah det var ganska läskigt faktiskt.

Om det är något vet jag att hon finns där! För hon är en bra vän, det hoppas jag att jag också är och att du vet att du kan ringa eller komma när som helst om det är något! Jag kommer komma ihåg dig hela mitt liv! Jag älskar dig! <3

(vill bara säga att jag tycker om mina andra vänner jättemycket också, men det är nicolett jag känner bäst, och har vart med mest, men jag tycker om er andra jättemycket!:) )



Skåne :)

Ungern :)

hahA

Gud helt sjukt att jag lägger upp denna, vi ser ut , tja.. Inte så bra ut.I alla fall inte jag.hahaha Sälen i alla fall.
Ungern också :)
Kram Ellen

Kommentarer
Postat av: Nicolett

OMG SNYGGA BILDER ÄNDÅ!!!

ÄLskar dig ochsåå! <3<3

Bästis! (L)

2011-09-20 @ 18:05:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0