-

Ny (gäst) bloggare!

Hej jag heter Ellen och kommer blogga här, eller i alla fall testa på! :) Om någon undrar varför så är det  väl för att  uppdateringen ska bli bättre! Jag går i samma som mina kära vänner diana&Nicolett , jag rider och har en medryttarponny som kallas Wille. Jag kommer antagligen också börja träna tillsammans med nicolett. Lite saker jag tycker om: Shoppa, vara med mina vänner, rida, träna, ha träningsverk (haha),solen,  kolla på film , ja det finns mycket men kommer inte på mer nu! Saker jag inte tycker om är : Spindlar , städa , göra läxor, regn (eller i alla fall om man får det på sig). Hoppas det räcker för nuet!

Ikväll ska jag såklart kolla på svenska hollywood fruar! Sköna maria! haha , hade! :D /EllenHär är en bild från i våras (wille). Hade inga bilder på mig på denna datorn, men det kommer väl!
En bild från i våras (wille), hade inga bilder på denna datorn. Kommer icke hästbilder senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0