-

Trips trips trips

Älskar att resa.
Tycker verkligen inte om Sverige. Eller jo lite. Om man jämför med hur folk i afrika har det.
Men vill helst inte bo kvar här när jag blir äldre.
Därför är det bra att jag har vart på många stället, så jag har utforskat alla länder innan jag bestämmer mig för att åka nånstans och plugga!
Har iof nästan bara varit i Europa,  och Usa. Aldrig asien eller afrika. Om man inte räknar turkiet då!
Man ser ju nästan nånting på bilden också! Malta

Italieeeeen

The US

Mexico

Greece

Kroatien


England

Jag ser ju att der är det lutande tornet i Pisa.. så... Pisa? haha.. italien?




Och sen en massa länder som jag inte har bilder ifrån!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0