-

3:e Februari 2012

Hej på er! Ikväll hade jag först hoppats på att kunna träffa två vänner som jag inte träffar så ofta, men det passade inte så bra ikväll, så det blev inte av. Sen planerade jag att ha filmkväll med diana :) Men hon mådde inte så bra så det blev inte så heller, så nu sitter jag ensam, med en godispåse..

 Efter skolan hämtade mamma mig och vi åkte och hyrde en bok till ett skolarbete, och sen fikade vi. Efter det tog vi en snabb runda till Ica och köpte lite fredagssnacks :) Kom hem och då tränade,duschade och åt jag. Så ja, min kväll kommer väl bestå av att typ titta på film. Imrogon ska jag upp till stallet och rida, sen ska jag till stan med min syster och mamma. Vi ska kolla på bio och kanske hinner vi titta i lite affärer också :)
 Hoppas ni får en bra fredags kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0