-

bilder!

Hej på er!
Kom ju hem från skidresan igår vid ca 12, så nu tänkte jag berätta lite snabbt om hur det var!

Första skiddagen (fredag) var jättefin och bra, vädret var helt perfekt, det var ca -0 grader och sol hela dagen, underbart! Vi åkte i princip hela dagen och sen på kvällen åt vi middag och så, spelade lite spel o.s.v!
I lördags var det lite sämre väder, det snöade rätt mycket och var lite mer blåsigt, men det var helt okej ändå!
Och i söndags så var det sol igen, med lagom temperatur, dock var det 15 cm nysnö i alla backar , så det var lite jobbigt att åka i början av dagen. Det var i alla fall 3 roliga dagar med fint väder, god mat och helt okej skidåkning! :)

Min kamera gick helt sönder, eller så var den urladdad, jag vet inte, men jag tog lite bilder meed telefonen i alla fall! :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0