-

Dream as if you'll live forever, live as if you'll die today

Packar för fullt nu! Kommer säkert glömma något som alltid. För ett par veckor sen tyckte jag resan skulle bli ganska tråkig, men nu när jag börjat packa och så känner jag att det faktiskt ska bli ganska kul att åka skidor igen! Kollade upp vädret och på fredag ska det vara -2 och sol, och det är ju jättebra väder för att vara i sverige! För ett par år sedan när jag var i sälen var det 30 MINUS!! Det är allllldelles för kallt enligt mig.
Nu ska jag förtsätta packa!

om någon undrar så kommer årets skidoutfit kommer bestå utav vit/limegrön jacka och svarta byxor , båda från north bend. Inte jättesnyggt kanske , men whatever, jag orkar inte lägga pengar på en ny, ska ju trots allt bara åka i 3 dar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0