-

1D

One direction.

Alla är såå snygga, sköna och verkar vara asgoa killar. Det är svårt att inte sitta och kolla i timmar på videor,  bloggar, noveller o.s.v. Jag har ju redan lagt ner ett par, tyyp igår när jag istället skulle plugga,ehehhe.

Men jag försöker att inte bli föör mycket fan. Ett jobbigt crazy fan, som tänker på 1D 24/7, för det är bara jobbigt. Om man är för överdriven kan det lätt bli jobbigt för både mig själv och andra. Typ skriva - han är min, det är mig han ska gifta sig med (???). Nej. Han är inte din, och kommer antagligen inte gifta sig med dig heller.
Typ justins fans är det många som har värsta debatterna om vems han är? Dom allra flesta har ju inte träffat han ens.
Det jag menar är inte alls att man ine ska vara ett fan , det är klart att man kan vara det ! :) bara att det inte ska bli för mycket.


snygga booys

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0