-

Godmorgon!

Vaknade för typ 1 timme sen, diana hade bråttom till torget för att köpa ID smink eftersom det var rea och hon tror att det tar slut om hon inte är där först ;)
Jaja, så taskig som jag är orkade jag inte följa med men hon kommer tillbaka om en halvtimme!
Vi såg på Breaking dawn igår, grät inte denna gången men var faktiskt inte lika mkt inne i filmen, men den var ju såklart superbra ändå! ;) Sen chattade vi lite på fb , skype såna grejer hade kul bara :)
Haha , och imorse klockan 6 så vaknar jag av att diana säger , " Jag fryyseer!" med mobilen i handen, och jag vaknar ganska lätt så jag ba , jaha, ska jag stänga fönstret eller ? (det var öppet,,)  haha då säger hon " Neeej, jag fryser inte såå, jag fryser lixom inne i kroppen, stäng inte!"
hahaa, sen fortsatte hon med mobilen!
Dock hade hon inget minne av detta imorse såklart, haha. Lite komiskt..
När diana kmr tbx så ska vi käka frukost och så fota lite för Diana ville ha ny pp,
hade bra
Diana senast :)
/nicolett

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0