-

Justin.

Måste bara säga att Justin e sjukt bra. Har aldrig tyckt om sånna här "barnsliga" låtar som inte har nått beat och dunk i sig. Men jag vet inte riktigt, Justins låtar sticker ut på nått sätt. Dom är så annorlunda! Och dem betyder så himla mycket! Och nästan alla handlar om kärlek så man kan ju nästan fantisera om att han sjunger till mig lxm.
Nä, men jag kan ju alla låt texter vilket gör att man verkligen tänker in sig i låten, tänker efter på vad den handlar om , känslor och såna grejer. Tycker faktiskt han har jätte bra låtar, och är sjukt duktig och sjukt bra. Han är typ den heeelt perfekta pojkvännen. Så jävla romantisk.
Favoriterna,,
Baby I just need U 2 be here,,



Vet inte varför jag valde just denna videon, men den är så mkt mer än bara en bild och låten, den här är lixom, Han , och låten.
Älskar låten!
Sen självklart den klassiska. Blir så taggad av denna, denna betyder så mkt mer än dom andra låtarna, vet inte varför, men alla känslor bara forsar när jag lyssnar på denna, tänker på Never say never filmen, justin, hans historia, hur jävla underbar han e. Har bara lust att göra ALLT jag någonsin velat göra och vill göra i mitt liv på en gång när jag lyssnar på denna låten. Och Jayden delen är bara så gryyym!!
Hoppas fan att ni tittar alltså. Och läser.
'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0