-

Måndag!!!

Hello there!
Kom hem för typ en halvtimme sen, har inte hunnit göra så mkt snackat lite skype och kollat upp några snygga killar man hittade där nere i Polen ;) Hehehe.
Helgen var faktiskt bättre än vad jag trodde att den skulle bli. Dock lite för mycket fritid, det var ju bara 1 match om dagen för Ungern, och den var typ 2 timmar sen hade man resten av dagen då det inte fanns alls mycket att göra eftersom den här arenan låg ute på landet typ.
Men det var faktiskt as najs att titta på match. Var fan nervösare än vad jag brukar vara när jag själv tävlar, hörde mitt egna hjärta bulta haha :P Satt och skrek och hoppade och aa allt möjligt.
Har inte alls mycket bilder för jag hade inte med mig kameran, men lite mobil bilder har jag.
I söndags spelade Ungern mot Poland ,(där jag förövrigt hittade 2 snygga killar ;) ), en ganska viktig match, om eftersom att dom var tvugna att vinna den eller få det oavgjort för att komma vidare till VM. Alla trodde ju såklart att Ungern skulle förlora eftersom polen är ganska bra. Men Ungern tog ledningen efter bara 50 sek och matchen slutade med 6-6 och Ungern kom vidare till VM :D :D
VM går i Schweiz i december, förmodligen kommer vi att kunna titta på den, det skulle jag jätte gärna vilja!! Där kommer ju proffs lag att vara med, som typ Sverige. Ungern har dock ingen chans mot sverige men skulle ju vara fräckt om dem fick möta dem ;)
Jaja nu ska jag sluta tjata.
Skola imon tyvärr men denna vecka sen är det LOV :D
Vad ska ni göra på lovet? Själv ska jag inte åka nån stans utan bara vara med kompisar!
haha bjuder orkar inte ladda upp ny.
Dobrovan.
/nicolett

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0