-

mattee..

1 timme kvar.. Min hjärna kommer kollapsa av överbelastning. Haha,,
Skit jobbigt att vi ska plugga i typ 2 timmar? Vafan jag tycker mattelektionerna på 1 timme e jobbig, inte för att jag gör så mkt, men ändå!

Imorgon ska jag fixa pass, mitt går ut i Mars typ. Sen måste jag klämma in stallet ochså, kanske gör det efter att jag fixat pass, skulle ju åkt dit idag eller igår men , shit jag är så lat. Det är ju fan sportlov jag kan knappast skylla på läxor..

Jaja, jag har iaf nyss tagit en dush, ätit lite oså,
har inte så mkt mer att säga , förutom , att vi hörs! :)



/nicolett


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan! Jag har börjat skriva en novell och detta är nämligen min första och det skulle betyda mycket om du ville läsa den och kanse till och med följa den skulle vara ännu roligare :)

Du hittar den här: http://marcuswoxter.blogg.se/2012/february/novell-blod-i-snon-del-1.html#comment



Kram! :)

2012-02-14 @ 20:25:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0