-

söndagkväll.

Hej på er! Igår var jag somsagt på bio med min mamma och syster, det var väldigt mysigt, men filmen var dock rätt kass. Efter bion så åkte vi iväg och tittade i lite affärer, köpte två armband och ett guldigt linne :)

Idag har varit en rätt slapp dag, vilket var väldigt skönt!:) Hade sovmorgon, låg och tittade på tv, och åt frukost i sängen oså. :) Sen så bestämmde jag mig för att städa mitt rum, och jag damsög till och med , det behövdes! ;) När jag var klar med det körde jag en timme på crosstrainern och gjorde styrkeövningar. Efter att ha ätit lunch så körde mamma till stallet och så var jag där i ett par timmar.
 Blev en fixardag, med lite longering, smörjning mockning osånt! Så jag hann inte rida, men det gjorde inte så mycket. Nu har jag ätit middag och duschat, ska kolla på ponnyakuten nu ! :) kram

gårdagens , drog bara på mig något snabbt,varmt och skönt eftersom det var så kallt igår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0