-

waatzzzzz up



Hej! Förlåt för den dåliga uppdateringen. Men det har vart fullt upp idag! Hade en ganska seg förmiddag, lunch, slöjd, sen sportarenan!! Idag körde vi tennis och lite badminton, det var faktiskt as najss! Tennis är kul! Skyndade mig som vanligt hem efter det, åkte till stallet och red, som mot förmodan gick super! SEN, kom jag hem, och hade lite bråttom för jag hade 1 timme på mig att göra kanel bullar. (Diana skulle få och hon skulle komma vid 7, ) Dock faila jag grovt, hade nämligen för mycket deg spad i think. Vägde smöret, och där stod det 360 g, medans jag hade mindre än ett paket på 250, så det var ju omöjligt. Dessutom såg det inte ens mkt ut!! Får damp när jag misslyckas med att baka. Sen jäste den inte ett skit, så istället för 40 fick jag ut typ 12 st.. + att jag glömde lägga på sån äggsmet och pärlsocker. Sen kom Diana med dvd spelaren, as sjyyyst! Fick tom. med mig några filmer :) Så vi stod och prata lite, och när hon gått kom jag på. FASIKEN hade bullar i ugnen. Så dom blev brända, och som grädden på moset gick brandlarmet.. Hehehe. Fick dock tyst på den. Och jag brände mig. Så ja, vad tkr ni, lyckad kväll eller? /nicolett

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0