-

2012:s höjdpunkter!

2012  kommer förhoppningsvis bli ett av dom roligaste åren i mitt liv! Om allt går som "planerat"
* Feb:Skidresa med la familia,göteborg horse show!

*
Mar:Fyller år, teneriffa!:)

*April: påsklov, förhoppningsvis komma ut på en första tävlingen från nya stallet

*Maj: förhopningsvis fler tävlingar!

*Juni: Slutar skolan, kanske ska konfirmera mig , inte bestämmt ännu, annars så njuter jag bara av  sommaren

*Juli:Åker på tvåveckors ridläger! :)

*Augusti:Åker till ungern med nicolett! <3

Sen är det inte så mycket inplanerat på hösten, skolresa till prag är väl den stora grejen! Och så kanske vi ska till londdon eller spanien med pappa! :)
Sen ska jag självkalrt så i skolan och vara med mina underbara vänner, rida förhoppningsvis utvecklas mycket! :D Hoppas ni får ett bra år!


Kommentarer
Postat av: nicolett

OMG KAN DU INTE STAVA ELLER!!!!!!!!!!!!!!!!

LONDON MED ETT D RETARD

2012-01-23 @ 20:18:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0