-

21:00

Jag har faktiskt inte så mkt att skriva, finner inte riktigt inspiration, eller lust, till att blogga.
Jag är för lat för att lägga in bilder på kameran, så outfit kan jag inte heller visa :) Men ska försöka ta bilder varje dag så att jag kan lägga upp på fredag eller nått,,
Jag har iaf fått mitt jobb schema, jobbar ungefääär varannan helg, ibland 2 helger i rad, men det är ändå OK så jag ska inte klaga :) Mycket bättre än att dela ut reklam!
Imoorgon var planen så att jag skulle gå på 90 min MRL, men tydligen är det typ 30 st på reserv listan, så enda chansen för mig är att komma 30 min tidigare på drop-in och vet inte om jag pallar det vettni !
(Ellen, GG? )
Har tittat på film och käkat våffla och lyssnat på massa musik så jag nästan tröttnat! Men kommer nog kunna lägga mig tidigare idag, så a, vet inte riktigt vad jag ska göra nu..
.........Mums?
Skulle dock inte vara helt fel med lite mag muskler ;)

/Nicolett

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0