-

AGAIN AND AGAIN AND AGAIN AND AGAIIN

Japp, om och om igen lyssnar jag på låten, som jag länkade igår/förrgår, , sjukt grym är deen.
Pressure Alesso edit- Nadia Ali ,starkillers & alex enji,
Lyyssna på den!
Nadia Ali, Starkillers & Alex Kenji – Pressure - Alesso Edit
http://open.spotify.com/track/3KT0wY2cGC8kDJMGDLx751
Vet inte om det funka, men den finns iaf på spotify, och det gör again& again ochså!
Idaag, har jag och ellen nördat GG som vanligt, har tittat klart på säsong 1, tog oss 2 ½ dagar, vi tittade iof på typ 6 avsnitt per dag,
Sen titta vi på Monte Carlo i väntan på att säsong 2 skulle laddas klart, den filmen rekomenderas! :)
Och sen tränade jag MRL,
FUCK. Skoola imon :( :( Fan alltså, kommer inte få nån god nattsömn inatt, vakna ju vid 11 idag, så lär inte somna förän 1 halv 2,
hahaha, i Italien i somras ;)
Skulle inte vara helt fel med värmen nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0