-

godmorgon

vaknade för ca 40 min sedan, ska nog åka till stallet idag, vet dock inte när & hur, men d löser la sig,
är dock inte så pigg på att åka dit, det är jag aldrig nu för tiden! :(
Igår så gick ju jag och mamma till ellens place, vi tittade på raketerna från typ ett berg bakom huset, fick några bra foton men har inte laddat över dom än :)
Vi hade typ satt sån eld i en grill, haha så kommer brandbilen in på gatan, hehe vi trodde att dem skulle komma till oss, men a vet inte, sen kom ambulansen ochså, och sen 2 polisbilar, allt på samma gata :P
Sen var det typ fest i huset bredvid, folk sköt raketer rakt in i lekplatsen och in i hus och a vettfan det var lite galet.
Nu tittar jag på Legally Blonde iaf, sen nån gång åker jag till stallet.
kram
/nico

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0