-

heey there

hallå! :)
Igår var jag i stallet och lite så tränade, gick bra mot slutet! :)
Idag åkte jag med mina syskon och mamma för en liten shoppingrunda (jag som inte skulle shoppa mer!?). Fast det var främst för att min syster skulle på en synundersökning för att sen kunna ha färgade linser. Hon fick med sig ett par prova på, eller det var i och för sig en grön och en brun. Men guud, den bruna linsen var verkligen jättefin! Jag skulle vilja ha bruna fina ögon naturligt! Tycker det är jättefint. Men jag vet inte om jag skulle vilja ha färgade linser. Jaja, nog om det.
Jag, som inte skulle köpa nåt, gjorde självklart det ändå. opps. Men jag kanske ska lämna tillbaka tröjan från zara, för att spara lite pengar.. Jag vet inte, jag tycker den är fin, men vet inte om jag vill lägga pengarna på nåt annat.

Jag köpte i alla fall en fin väst, i mockaimitation, med lite nitar och fransar på, typ beige, grå. Den blir jättefin till sommaren med shorts och en blus under. Visar den senare, för min kamera har laddat ur. Och tunikan som jag sa att jag köpte igår, den gav jag till mamma för den var för stor. Jag råkar alltid köpa för stora kläder..
Imrgon ska jag byta min klocka, tror att det blir en svart, med kanske guldiga detaljer.. får se!
Vi hörs senare!

färgen längst upp till vänster var fin. Kan kanske dock bli lite mörk om man har ljust hår och ögonbryn o.s.v.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0